10.12.2009

"Here comes Suzy the Snowflake, Suzy the Snowflake lalalaa..."

Tuo otsikon maailman raivostuttavin (joulu?)biisi on soinut päässä koko päivän, argh. Se soi meillä töissä välillä. Tänään sain haukut asikkaalta kun meillä soitetaan niin paskaa musaa, enkä oikeasti voi sammuttaa musiikkeja sen takia koko ravintolasta! En minäkään niistä biiseistä tykkää, mitäs tulit meille jos ei miljöö miellytä?! ärrrr. Oikeesti vaan olin tosi pahoillani. Ei noin sanota asiakkaalle... Oli muutenkin ihan hurjan pitkä päivä, onneksi serkku kävi leikkimässä Maisan kanssa, ettei sen tarvitse sisällä olla koko päivää yksin. Serkku ymmärsi mun ohjeet väärin ja antoi Maisalle koko päivän ruuat kerralla :D Ei oo ihme jos ei ruoka maistunut... se ei mahtunut!

Päivääni pidensi se, että tänä aamuna kävelin kirjapainolle, mistä kävelin koululle, mistä vasta postin ja sokoksen kautta töihin. Olen tänään siis palauttanut opinnäytetyöni kirjallisenkin version ja voin sanoa MORJES koko koululle, lopultakin, ihanaa. Todistus tulee postissa vuodenvaihteen tienoilla. Nyt on hjyva fiilis, ei kyllä oikeastaan ihan tajua vielä, että ei oo enää mitään pakollista. Mutta milläs minä nyt elän kun opintotuki ei enää maksa vuokraa?!

Possunkorvat haisee muuten ihan sairaaaaaan pahalle. Mutta Maisa rakastaa niitä toiseks eniten heti mun jälkeen... Ja tottakai sitä on syötävä mun sylissä/jalkaa vasten/vieressä.

4 kommenttia:

  1. Onneks olkoon opparin valmiiks saamisesta! :) Milokin rakastaa possunkorvia ja ne tosiaan haisee pahalle. Tietty niitä olis kivointa syödä karvamatolla. Voi huoh.

    VastaaPoista
  2. Apua, Margen vastaus vois olla mun :D Meidänkin Milo rakastaa niitä, sillä vaan menee usein maha sekaisin jos niitä saa, etenkin jos enemmän kuin yhden päivässä :( Että todella harvinaista herkkua.

    VastaaPoista
  3. Marge, voi mulla on ikävä mun karvamattoa. Maisa sais vaikka syödä possunkorvia sen päällä, kunhan ei tekis tarpeitaan sen päälle tai tassuttelis sillä pissatassuilla... jos vain saisin laittaa sen takaisin lattialle. Ja kiitos onnitteluista :)

    Jenni B, Monilla koirilla ne jostain syystä sotkee vatsaa, mutta Maisalla ei niin pahasti että en olis antanu... Varsinkin kun se tykkää niistä niin paljon, ettei edes huomaa jos käyn vaikka kaupassa sillä välin kun se järsii innoissaan! Olin ajatellut, että se sais korvan vaikka kerran viikossa karkkipäivämeiningillä, mutta oon nyt vähän useammin antanut, kun se on joutunut olemaan yksin kotona. Ettei olis ihan niin tylsää.

    VastaaPoista
  4. Hei onneks olkoon!!!!
    Ja mä naureskelin tuolle vikalle kappaleelle=)=)=)

    VastaaPoista