11.7.2009

Tyylilyyli

Nicole Richiestä olen bongannut viime aikoina lehdistä hämmästyttävän tyylikkäitä kuvia. Aiemmin en ole hänen tyylistään ollut oikeastaan mitään mieltä, ja onhan siinä edelleen paljon sellaista, mitä vierastan. Kuten hänen tyylinsä kulmakivi, hullunkuriset, valtavat aurinkolasit... Osasta kuvia olen oikeasti saanut suuntaa ja vinkkejä omaankin pukeutumiseen! Yhteistä näyttäisi olevan ainakin rakkaus huiveihin...

kuva

...ja pitkiin vaaleisiin hiuksiin. Nuo hiukset ovat juuri sellaiset, joista unelmoin!



kuva

Koko kevään ja kesän olen kuolannut tuota hiuskorua...

kuva

Ihanan rentoa ja roikkuvaa, mutta kuitenkin hyvännnäköistä eikä liian peittävää, vaikka en mikään liikaa paljastavan pukeutumisen kannattaja olekaan.

kuva

Ja kun miettii vielä sitä, että tässä nainen on raskaana! Ei ikinä uskoisi!

kuva

Harmi vain, että päärynävartalolle nuo roikkuvat ylisuuret topit ja muut eivät sovi aivan yhtä hyvin kuin laiheliini-Nicolelle...

3 kommenttia:

  1. Nicolella on kyllä hallussa tuommonen ihanan rento hippityyli. Ja hiukset (koruineen) ovat mahtavat!

    VastaaPoista
  2. Nicolen hiukset on niiiiiin täydelliset!!!

    VastaaPoista
  3. Riehu, rentous taitaa olla nimenomaan se mikä nyt viehättää. Itse olen yrittänyt pukeutua koko kesän mahdollisimman harvoin farkkuihin tai mihinkään tiukkaan. Ja todennut että mekkoja pitää saada lisää, lisää, lisää...

    Keke, niin on. Mulla on hyvin samantyyliset, mutta pidennykset täytyisi vielä saada paikalleen. Tosin ei nää mun hiukset ikinä NÄYTÄ tuolta, kun en koskaan jaksa laittaa riittävästi...

    VastaaPoista