7.5.2009

Tuhlaajatyttären paluu vol. sata

Hui kun päivät vaan vilistää näin keväisin! Sillä tämä päivittelykin on jäänyt, ja töissäkin olen siis käynyt, mikä haittaa vapaa-aikaa ihan liikaa! Shoppailemaankin olen ehtinyt, vaikka viimeiset pennoset ja senttisethän sinne meni... Mutta juhlakengät oli ihan pakkohankinta ja aika monta muutakin ihanaa juttua sieltä kaupoista löytyi. Jos johonkin rakastuu, täytyy toimia, vaikka kaurapuurolla nyt mennäänkin sitten palkkapäivään asti. ...Ja ehkä sitä seuraavaankin... Koko kevät on ollut sellaista tuhlailua, että nyt se kostautuu.

Mutta tällaisia ovat viime aikojen parhaat löydöt:



Nämä ei nyt varsinaisesti ole ne gladiaattorit mitä lähdin etsimään... Mutta vähintään yhtä kivat! Olin hieman epäileväinen aluksi, ja vain varasin nämä kun jatkoin kenkäkauppakierrosta, mutta pian alkoi tuntua että parempia ei löydy! Ainakaan siitä hintaluokasta mitä olen valmis maksamaan... Kuulostelin ostamisen jälkeen varovasti, iskisikö katumus, mutta ei, rakkautta tämä on! Toivottavasti tulee käytettyäkin..



Kuvassa näkyy myös aiemmin mainitsemani ketjuröykkiön korvike. Onhan se yksin aika kaukana esikuvasta, mutta aika kiva silti. Tuo nahkainen niittiranneke on niin löytö, olen etsinyt tuommoiosta jo jonkin aikaa. Se pääsee vakituiseksi työasusteeksi. Oon sitten varmaan tosi uskottava.



Näitä ryntäsin hakemaan saman tien kun tiesin niiden ilmestyneen! En keräile postimerkkejä, vaikka sen joskus pienenä aloitin serkun innoittamana, (se innostus ei kovin kauan jatkunut) mutta tämän arkin lisäksi on tullut hankittua esimerkiksi viime vuonna koira-aiheinen arkki. En kyllä oikeastaan tiedä mitä tällä tekisin, posteihin en ainakaan raaski laittaa, mutta on jotenkin niin kaunis ettei voinut vastustaa! Samalla postissa asioidessa laitoin äidille äitienpäiväkortin ja -lahjan. Kesäkukansiemeniä. Ne oli tulleet perille jo tänään ja kovasti hän tykkäsi! Voi kun olisi itselläkin pieni maatilkku minne voisi istuttaa kukkia ja porkkanoita ja sen sellaisia... Mutta mun kasvinhoitotaidoilla ei siitäkään tulis mitään.

Näiden jo mainittujen lisäksi löytyi arvatenkin muutakin... Lindexiltä ihana musta niittisomisteinen mekko sekä kapea niittivyö. Miten niin oon hullaantunut niitteihin?! Työpaikan viereisestä kenkäkaupasta löysin yli puoleen hintaan itselleni työkengät. Voi sitä riemua, olen etsinyt edullisia mutta hyviä työkenkiä jo vaikka kuinka kauan. Edelliset 2006 ostetut sandaalit alkaa olla jo aika lailla puhki... Nykyiset on siis punaiset Crocksin Mary Janet. Ja minä kun olin vannonut etten ikinä osta Crockseja. Mutta ne on kuulemma oikeesti hyvät!



Tänään on ollut ohjelmassa totaalinen kaappien siivous ja tyhjennys. Lähtöpassit sai jätesäkillinen vaatteita ja vino pino lehtiä. Täytyy vielä jonkin aikaa kerätä tuota turhaa roinaa, nyt ollaan nimittäin siinä rajoilla, saisiko omansa pois jos veisi nuo kirpputorille. Täytyisi ehkä kaikki mennä että saisi. Ja olishan se kiva voitollekin jäädä. Eli kellarikomeroon nekin odottamaan. Mun kellarikomeron muuten tunnistaa siitä, että kellään muulla ei oo siellä niin paljon tavaraa. Mulla on häkkivarastoon sullottuna jopa mun edellinen sohva! Harmikseni en ehtinyt tänään lenkille, mutta keittiöpuuhiin kylläkin. Nams nams suklaakakku valmistui juuri ja viimeinen sämpyläpelti on uunissa!

Tällasta tänne!

ps. Piitu on haettu tänään kotiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti